Viza & Servicii de Imigrare

Servicii de obtinere a documentelor legale pentru a lucra si a locui in Romania.

Viza, imigrare si permis de munca

La prima vedere, legislatia in materia imigrarii din Romania pare complicata si adesea inaccesibila. Misiunea noastra este sa ghidam clientii catre o experienta pozitiva, fara consum de timp, resurse umane si financiare.
Suntem experti in domeniul imigrarii, ceea ce inseamna ca noi realizam efectiv toate serviciile de consultata si reprezentare juridica, fara sa externalizam aceste servicii, oferind clientilor cele mai bune servicii pentru angajatii lor si familiile acestora.

Scopul nostru este de a asigura clientilor nostri cele mai bune solutii privind procesul obtinerii dreptului de sedere in Romania, incluzand urmatoarele servicii:

Pregatim, depunem si monitorizam cererile de viza impreuna cu autoritatile competente.
Insotim angajatii la notar pentru traducere si legalizarea documentelor.
Oferim asistenta de la etapa initiala pana la depunerea si finalizarea procesului de obtinere a dreptului de sedere.

Avize de munca pentru detasati si angajati locali

Pentru cetatenii statelor din afara  Uniunii Europene care lucreaza pe teritoriul Romaniei, pe payroll local sau detasat, este nevoie de aviz de munca.

Pentru acesti cetateni, procesul poate fi extrem de stufos si anevoios implica mai multe institutii.

Vize de lunga si de scurta sedere

Dupa ce au obtinut o autorizatie de munca, cetatenii din afara Uniunii Europene si familiile acestora au nevoie de permise unice de sedere.Cardurile de rezidenta sunt emise pentru cetatenii straini care sunt membrii ai familiei unui cetatean UE/SEE/Elvetia/cetateni romani.Documentele sunt valabile 5 ani si sunt obligatorii daca sederea pe teritoriul Romaniei depaseste 90 de zile in 6 luni.Aceste carduri sunt eliberate de autoritati intr-o perioada de 3 luni de la data solicitarii.
Aceasta se obtine in 60 de zile de la obtinerea comunicarii pentru reunificarea familiei.Viza scurta de sedere este necesara pentru cetatenii din afara Uniunii Europene care au deja un permis de sedere romanesc dar vor sa viziteze alte tari ale Uniunii Europene sau non-UE, in scopuri personale sau de afaceri.

Permise unice de sedere si carduri de rezidenta

Dupa ce au obtinut o autorizatie de munca, cetatenii din afara Uniunii Europene si familiile acestora au nevoie de permise unice de sedere.Cardurile de rezidenta sunt emise pentru cetatenii straini care sunt membrii ai familiei unui cetatean UE/SEE/Elvetia/cetateni romani.Documentele sunt valabile 5 ani si sunt obligatorii daca sederea pe teritoriul Romaniei depaseste 90 de zile in 6 luni.Aceste carduri sunt eliberate de autoritati intr-o perioada de 3 luni de la data solicitarii.

Reunificarea familiei

Cartea Albastra reprezinta un document care se acorda doar angajatilor cu o calificare inalta si care au contract local.Valabilitatea acestu document este de 2 ani, iar dupa o perioada de sedere de un an si jumatate intr-un stat membru UE, solicitantul are posibilitatea de a gasi un alt loc de munca inalt calificat intr-un alt stat membru UE.
Procedura poate incepe numai dupa ce solicitantul a obtinut un permis de sedere cu o valabilitate de minim 1 an.Procedura este anevoioasa, iar perioada legala de asteptare este de 3 luni de la data solicitarii.

Cartea albastra

Cartea Albastra reprezinta un document care se acorda doar angajatilor cu o calificare inalta si care au contract local.Valabilitatea acestui document este de 2 ani, iar dupa o perioada de sedere de un an si jumatate intr-un stat membru UE, solicitantul are posibilitatea de a gasi un alt loc de munca inalt calificat intr-un alt stat membru UE.

Certificat de inregistrare

Pentru a intra pe teritoriul Romaniei, cetatenii Uniunii Europene nu au nevoie de viza. In schimb, daca perioada lor de sedere depaseste 90 zile consecutive in 6 luni, ei au nevoie de un certificat de inregistrare pe care-l pot solicita de la Inspectoratul General pentru Imigrari.

Certificatul de inregistrare este valabil 5 ani, dar perioada sa de valabilitate se poate prelungi. Acest document poate fi emis intr-o singura zi.

Inregistrare CNAS

Cetatenii din afara Uniunii Europene, detasati in Romania, si familiile acestora trebuie sa se inregistreze la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.

Notificari ITM

Angajatorii romani care semneaza contracte de detasare cu cetateni UE sau non-UE trebuie sa depuna in acest sens o notificare la Inspectoratul Teritorial de Munca.Legea prevede ca documentul sa fie depus cu 5 zile inainte de data de incepere a detasarii.

Apostile si supralegalizari

Clientii CDM RELOCATIN SERVICES sunt ajutati in obtinerea certificarilor potrivite (apostile sau supralegalizari).Fiind o certificare oficiala, apostila poate fi aplicata pe mai multe documente cum ar fi, certificate (de nastere, de casatorie, caziere judiciare), diplome doar intre tarile semnatare ale Conventiei de la Haga, in 1961.
Apostila reprezinta o cerinta obligatorie pentru anumite tipuri de documente emise pe teritoriul Romaniei si dovedeste ca documentul este original. Documentele cu apostila pot fi folosite in afara tarii, in procese de imigrare.In cazul tarilor care nu sunt semnatare ale Conventiei de la Haga, documentele emise de aceste state trebuie sa urmeze procedura de supralegalizare, care implica obtinerea unor certificari de la diferite institutii, cum ar fi Ministerul Afacerilor Interne sau misiunile diplomatice.

Preschimbare permise de conducere

Potrivit legislatiei rutiere, cetatenii din Uniunea Europeana sau din tarile non-UE care au resedinta pe teritoriul Romaniei trebuie sa depuna o solicitare pentru preschimbarea permisului strain de conducere cu unul romanesc.

Sprijin pentru documente personale

In caz de necesitate, sprijinim clientii sa obtina cazier judiciar pe teritoriul Romaniei.CDM RELOCATION SERVICES isi consiliaza si isi sprijina clientii in obtinerea mai multor acte cum ar fi, certificatele de nastere sau de casatorie pentru cetatenii straini sau romani.

Scrisori de invitatie

Companiile care doresc sa invite cetateni straini in Romania in scop de afaceri se pot adresa CDM RELOCATION SERVICES pentru a fi sprijinite in vederea obtinerii scrisorilor de invitatie necesare dosarului pentru viza in Romania.

Anulari si decizii de returnare

Autoritatile din Romania trebuie sa fie informate aunci cand se incheie contractul de munca sau de detasare a unui cetatean strain, in vederea anularii documentelor pentru procesul de imigrare.Daca vor sa paraseasca Romania dupa ce au depasit perioada de sedere legala, cetatenii non UE au nevoie de o decizie de returnare.
Documentul constituie actul administrativ prin care Inspectoratul General pentru Imigrari constata sederea ilegala pe teritoriul României a străinului si stabileste obligatia acestuia de returnare, precum si termenul pentru plecarea voluntara.

Înființare firme

Companiile cu răspundere limitată devin din ce în ce mai populare și este ușor de văzut de ce. Pe lângă combinarea celor mai bune caracteristici ale parteneriatelor și corporațiilor, SRL-urile evită principalele dezavantaje ale ambelor structuri de afaceri.


Proprietarii unei SRL sunt numiți „asociati”. Deoarece majoritatea statelor nu restricționează dreptul de proprietate, asociatii pot fi persoane fizice, corporații și alte SRL-uri, interne sau străine.

Oferim servicii profesionale de înființare firma care vă asigură că respectați toate cerințele legislației locale.

Încercăm continuu să ne îmbunătățim operațiunile și să obținem o eficiență maximă, astfel încât să putem oferi cele mai mici costuri de procesare și cei mai rapizi timpi de procesare din industrie

Intrebari Frecvente

Decizia de imigrare este una foarte importanta pentru orice persoana individuala sau familie care decide ca cea mai buna solutie pentru bunastare este sa o gaseasca peste hotare. Prin intermediul CDM Relocation, clientii care doresc sa imigreze pot accesa o varietate de servicii care includ pregatirea, depunerea si monitorizarea cererilor de viza impreuna cu autoritatile competente, insotirea angajatilor la notar pentru legalizarea documentelor, asistenta incepand de la etapa initiala pana la depunerea si finalizarea procesului de obtinere a dreptului de sedere. 

Pentru ca unele procese pot sa fie destul de anevoioase, aceste servicii includ asistenta si informare inca din momentul in care o persoana decide sa plece in strainatate pentru a munci. 

Nu se poate oferi un raspuns foarte clar in acest sens deoarece fiecare proces are un parcurs diferit si, totodata depinde de schimbarile legislative si de conditiile in care clientul doreste sa imigreze. Procesul nu este unul simplu si presupune multa rabdare si decizia clientului trebuie sa fie ferma, astfel incat, o data demarate procedurile sa se poata parcurge fluent fara alte piedici. 

In cazul in care, de exemplu, este nevoie de un aviz de munca, acesta este un proces anevoios care implica drumuri la multe institutii. CDM Relocation iti ofera suportul necesar dar si toate informatiile inca de la inceputul drumului tau pana la finalizarea intregului proces. 

CDM Relocation este o companie care este reprezentata de specialisti cu experienta vasta in domeniile pe care le reprezinta, ceea ce inseamna ca toate serviciile de consultanta si reprezentare juridica sunt realizate intern oferind clientilor cele mai bune servicii. Misiunea companiei este aceea de a oferi servicii fara a avea consum de resurse importante, timp, energie si bani, astfel incat intreg procesul sa fie cat mai simplificat si fara stres pentru clienti. 

In functie de recomandarile si situatia fiecarui client in parte se decide rata de succes al procesului de imigrare. Din pacate, nu putem sa garantam succesul imigrarii pentru orice fel de persoana deoarece fiecare situatie depinde de la caz la caz. Daca totul este in regula si clientul nu are probleme in statul in care doreste sa imigreze atunci intreg procesul poate fi considerat un succces. Suportul este garantat pe tot parcursul procesului si totul este realizat de specialisti cu experienta. 

 

Clientii care sunt interesati sa acceseze serviciile de imigrari trebuie sa faca o solicitare pentru o cotatie de pret direct pe website utilizand datele de contact sau comunicand cu expertii companiei prin intermediul chat-ului din josul paginii web. Un consultant in imigrari va stabili cu clientul toate detaliile initiale si, in cadrul sedintei de consultanta initiala clientului i se vor explica toti pasii necesari care trebuie parcursi. Costurile pot sa varieze in functie de tara de destinatie si pot sa implice unele costuri suplimentare care sunt prevazute in etapele imigrarii. 

Toate costurile sunt transparente 100% si se regasesc in contractul de prestari servicii iar consultantii CDM Relocation ofera servicii de calitate si corecte pentru toti clientii. 

× How can we help you?