Servicii Management Destinatie

Una dintre cele mai active companii de relocare, servicii de management destinatie din Romania

Dacă sunteți în căutarea serviciilor de relocare sau vă mutați în România, atunci sunteți la locul potrivit.

Cum va putem ajuta:

Strategia companiei noastre se bazează pe experiența de a ajuta fiecare client să găsească scenariul potrivit pentru nevoile sale. Fiecare aspect al întregului proces trebuie realizat cu proceduri logistice unice și personalizate și îl oferim întotdeauna pentru fiecare client.
Procesul este abordat cu focus pe activitatile preliminarii de cercetare și planificare, gestionând în același timp obiceiurile și particularitățile de relocare a clienților, chiar și pentru mutări internaționale.În istoria noastră de afaceri, am întâlnit tipuri implicite de proceduri.
Principalele servicii de relocare sunt descrise mai jos. În cazul nevoilor personalizate, ne puteți contacta.

Vizita pre-alocare

  • Transfer și sosire.
  • Pachet de sosire cu informații legate de comunitate și alte informații conexe bazate pe cerințele specifice ale nevoilor dumneavoastră.
  • Tur de orientare care arată principalele facilități ale orașului, precum clădirile medicale și guvernamentale, piețele și, de asemenea, principalele zone de amenajare. În acest scop, furnizăm o mașină a companiei cu șofer.
  • Pentru a vă găsi casa perfectă, vă punem la dispoziție o gamă largă de cartiere și cartiere pe baza criteriilor selectate, în timp ce sunt însoțiți de unul dintre specialiștii noștri.
  • Prezentare generală a școlii.
  • Depunerea impozitului pe expat și a declarației de impunere.
  • Servicii privind interpretarea și traducerea documentelor.
  • Oferim îndrumări cu privire la sistemele școlare, opțiunile și procedurile de admitere în noua reședință pentru obiectivele de educație pe termen lung ale membrilor familiei.

Locuinta temporara

  • Prospectarea și rezervarea de cazare temporară sau de scurtă durată în diferite tipuri de locuinte sau hoteluri.
  • Negocierea contractului de cazare sau închiriere pentru a vă oferi cea mai bună soluție ținând cont de bugetul dvs.
  • Procedura de inspecție la check-in la proprietate, cu asistență din partea noastră pentru a aranja un rezumat detaliat al contractului semnat de către ambele părți implicate în cazarea temporară.
  • Asistență suplimentară cu privire la sarcinile derivate ale nevoilor clientului pentru acest proces.

Cautarea unei locuinte

  • Pachet de sosire cu informații legate de comunitate și alte informații conexe bazate pe cerințele specifice ale nevoilor dumneavoastră.
  • Tur de zonă.
  • Prospectarea orientată pe criterii în conformitate cu cerințele clientului.
  • Proceduri de achiziții imobiliare transfer de cunoștințe.
  • Vizionare a imobilului însoțită.
  • Consultarea contractului și previzionarea depozitelor întocmite pe baza formularului nostru de închiriere orientat către chiriași.
  • Inspecție pre-mutare și un control de inventar.
  • Control de inventar și verificare a procedurilor implicate într-o etapă prealabilă.
  • Pentru a asigura fluxul bun de lucruri, vom face o monitorizare după două și șase luni după relocare.

Asistenta cariera pentru partener

  • Asistarea partenerului pentru a intra în contact cu comunitatea.
  • Ajutor cu orientare în carieră prin birouri specifice.
  • Inițierea pentru nou veniti prin diverse cluburi și organizații adecvate.
  • Suportul continuu este oferit pentru a asigura ajustarea cu succes a partnerului la noul mediu de muncă local, carieră sau activitate care este cel mai potrivita.
  • Asistența continuă este oferită pentru a vă asigura că acomodarea cu succes la noua activitate, mediul de muncă sau cariera este realizată.

Cautarea unei scoli

  • Analizând diferențele principale și specifice în țara de origine și în sistemul educațional al țării gazdă.
  • Analizarea perspectivelor privind tipul de școală din noua locație: publică, privată, internațională, locală etc.
  • Planificarea programărilor la școală pentru opțiunile selectate.

Instalare si acomodare

  • Transfer și sosire cu tur inclus.
  • „Pachet de sosire” cu informații legate de comunitate și alte informații conexe bazate pe cerințele specifice ale nevoilor dumneavoastră.
  • Ghidarea cu diverse servicii precum internet și telefon, conturi bancare și asigurări.
  • Ajutor cu identificarea comercianților  locali pentru amenajarea locuinței.
  • Introducere pe piețele locale și facilitățile comerciale.
  • Orientare pentru tradițiile vieții locale și aspecte practice.
  • Sprijin pentru furnizarea diferitelor obiecte pentru domiciliu.
  • Pentru a asigura fluxul bun de lucruri, vom face o monitorizare după două și șase luni.

Managementul locatiei

  • Asistență de urgență pentru diferite tipuri de situații, inclusiv companii de servicii, comercianți și orice fel de informații necesare pentru situația care apare după relocare.
  • Servicii de traducere și expediere a informațiilor în numele clientului.
  • Traducerea corespondenței verbale prin mijloace de comunicare consacrate.
  • Suport la livare, supravegherea orelor de sosire și multe altele.
  • Coordonarea sarcinilor la domiciliu și reparațiilor diverse.
  • Administrarea corespondenței în cazuri de urgență.
  • Gestionarea plății lunare a facturilor.

Inregistrare auto

  • Îndrumare in procesul de autentificare RAR.
  • Înregistrare la Administrația Finanțelor.
  • Procedura de aplicare la Administrația Financiara.
  • Obținerea unui certificat de înmatriculare auto și a plăcilor.

Lectii de condus

  • Itinerarile orașului și vecinatatilor.
  • Introducere în particularitățile rutiere ale țării.
  • Asistență oferită de un șofer profesionist

Instruire interculturala

  • Consilierea este oferită expatilor și familiilor acestora în ceea ce privește diferențele culturale cu care s-ar putea confrunta și modalitățile de gestionare a acestora.
  • În acest scop, angajaților și familiilor lor este oferit un forum interactiv.

Servicii la plecare

  • Examinarea sediului la plecare.
  • Anunțarea relocării la oficiul poștal.
  • Anularea abonamentelor la cluburi, asociatii.
  • Gestionarea deșeurilor.
  • Mobilierul rămas – trimis organizațiilor caritabile locale.
  • Managementul autoturismului pentru orice vehicul care nu face parte din procesul de relocare.
  • Proces de anulare și facturare finală pentru furnizorii de utilități.
  • Gestionarea returnarii depozitului de chirie.

Suntem disponibili

× How can we help you?